Fem-ho fàcil és un servei que t’ajuda de manera personalitzada a fer tràmits electrònics amb l’ administració. A través d’aquest servei de suport pots resoldre dubtes i rebre atenció personalitzada per portar a terme tràmits digitals, com ara superar dificultats amb l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.
Osona Acció Social convoca la creació d’una borsa de treball de tècnic/a funcional de transformació digital (A2) per treballar a jornada completa dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. Presentació de sol·licituds via telemàtica o presencial fins al 9 de març, inclòs.
Des de Llega 700 informen que en els propers dies tindrà lloc l'activació de la xarxa mòbil de nova generació a Sant Julià de Vilatorta. Per això, han habilitat un telèfon d'atenció gratuït pels usuaris que necessitin sol·licitar l'actuació a les seves instal·lacions per a la solució de les afectacions i, així, es pugui restablir el servei TDT amb normalitat.