Serveis
Reserva d'equipaments municipals
L’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta té a disposició de les entitats del poble els següents equipaments municipals per actes, assajos, reunions, exposicions, etc.: el Saló Catalunya, l’Aula de Cultura i la Sala de conferències del Pavelló municipal.
Gimnàs Fitpauness
Fitpauness, és un gimnàs situat al pavelló Municipal de Sant Julià de Vilatorta, on s’hi ofereix la possibilitat de realitzar exercici físic, de forma adequada, controlada i assessorada per professionals del món de l’activitat física i de l’esport.
Al gimnàs Fitpauness treballem per oferir als usuaris un conjunt integral de serveis que els permetin gaudir d'una millor qualitat de vida. El nostre compromís de qualitat consisteix a oferir de forma constant la màxima qualitat de servei a preus competitius, ja que comptem amb les instal·lacions més avançades i amb un equip qualificat de professionals.
Consultori local
Horari: Dilluns, dimarts i dijous de 8 a 15h, dimecres de 15.30 a 20h i divendres de 10.30 a 15h. Telèfon: 93 812 22 33
Servei de vigilància municipal
El despatx dels servei de vigilància municipal es troba situat a l'edifici de l'Ajuntament, Plaça de l'U d'octubre, 1. Entrada pel carrer Sant Roc. El telèfon de contacte és el 665 76 77 93. El seu horari és de 8.30 a 20.30 en dies laborables i dissabtes de 10.30 a 20.30h. Horari modificable segons necessitats del servei.
Llar d'infants Patuleia
La llar d'infants Patuleia està situada al carrer Montseny, 27-29
Telèfon: 93 888 83 31
Correu electrònic: a8060381@xtec.catCentre de Serveis - Espai Activa't (Centre de Dia)
El Centre de Serveis -Espai Activa’t (Centre de Dia)- és un servei assistencial municipal que ofereix en horari diürn una atenció integral i individualitzada per a persones grans amb l’objectiu de millorar o mantenir el grau d’autonomia, ajudant-la a gaudir del seu temps lliure i donar suport a la família o als seus cuidadors.
Cartera de Serveis Socials de Sant Julià de Vilatorta
La Cartera de serveis socials determina el conjunt de prestacions de serveis, econòmiques i tecnològiques de la Xarxa de Serveis Socials d'Atenció Pública i és l'instrument que assegura l'accés a les prestacions garantides de la població que les necessita.
Servei de subministrament d'aigua
ONAIGUA
El dia 1 d’abril de 2022 es va produir un canvi de gestor en el servei de subministrament d’aigua al municipi. A partir d’aquest moment, l’empresa ONAIGUA passarà a gestionar l’aigua en baixa a la nostra localitat.
ONAIGUA és una empresa pública de nova creació del Consell Comarcal d’Osona que realitzarà una gestió pública, mancomunada, eficient i més democràtica d’un servei bàsic com és l’aigua. Aquesta empresa pública va néixer a petició dels Ajuntaments de la comarca que reclamen que la gestió i el control de l’aigua es realitzi de forma pública i directa. Gràcies a l’esforç del Consell Comarcal d’Osona i dels Ajuntaments avui aquesta petició és ja una realitat. Després d’un llarg camí, finalment aquest mes d’abril ONAIGUA començarà a donar servei a sis municipis d’Osona.
Servei de WiFi públic a Sant Julià de Vilatorta
Els següents equipaments i espais municipals disposen de wifi públic: el camp de futbol, el recinte poliesportiu, les piscines, l’skatepark, la plaça Major, la plaça de Catalunya, Vilalleons i una zona del parc de les Set Fonts.
Padró
El Padró municipal d'habitants és el registre administratiu on consten els veïns d'un municipi i constitueix una prova de la seva residència. Cada ajuntament s'encarrega de la formació, la gestió i el manteniment del seu padró. Es tracta d'un registre de dades personals regulat per la Llei de bases de règim local i la Llei de protecció de dades.
Compromís de qualitat:
Quan hi ha una sol·licitud d'empadronament el ciutadans tenen el dret:
- A ser atesos amb celeritat i eficiència.
- A obtenir informació i orientació sobre els procediment que volen iniciar i la documentació requerida.
- A conèixer, en tot moment, l’estat de la tramitació dels seus procediment.
- A obtenir còpia segellada dels documents que presentin, aportant-la juntament
- amb els originals.
- A ser empadronats al municipi si presenten correctament tots els documents requerits.
IdCAT
L’IdCAT és un identificador digital emès per l’Agència Catalana de Certificació - CATCert que assegura la integritat i confidencialitat de les transaccions electròniques garantint la identitat dels ciutadans i ciutadanes. L'Ajuntament de Sant Julià incrementa la seva oferta de tràmits telemàtics a la seva pàgina web, alguns dels quals necessiten acreditar-se amb l'IdCat.
Servei Local d’Ocupació
El Servei Local d’Ocupació és un servei públic gratuït que t’ofereix suport i assessorament per aconseguir un lloc de treball.
Per beneficiar-te dels serveis, només cal que t’informis al Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament de Vic. A partir d’aquest moment et donaran dia i hora per fer una entrevista ocupacional i se t’assignarà un/a orientador/a laboral que et prestarà un suport especialitzat i una atenció individualitzada.
Recollida de residus
El sistema porta a porta ja funciona plenament integrat al municipi i l'evolució és molt satisfactòria. Encoratgem a tothom a seguir aquesta evolució tan positiva. Recordeu que per qualsevol dubte sobre el funcionament del sistema us podeu adreçar a l'Ajuntament, a al regidora de Medi Ambient, Gleva Juvanteny, que us atendrà telefònicament o presencialment.
Servei d'arxiu municipal
El Servei d’Arxiu Municipal de Sant Julià de Vilatorta és el servei de l’Ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local, tant pels usuaris interns com als externs.
Biblioteca municipal Anton Carrera
La biblioteca Anton Carrera de Sant Julià de Vilatorta és de titularitat municipal, forma part de la Xarxa de Biblioteques Municipals -XBM- (bibliotecavirtual.diba.cat) i funciona a través d’un conveni entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta.
Piscina municipal
El dissabte 22 de juny la piscina municipal obrirà les seves portes per refrescar-nos durant l'estiu! Ja podeu fer el vostre abonament a partir del divendres 14 de juny. Per fer-lo s'haurà de dur el DNI i el carnet de família nombrosa o de diversitat funcional. La foto es farà presencialment a cada titular del carnet. Només es podrà pagar amb targeta. Els horaris per fer els abonaments seran els dimarts i dijous de 17 a 19 hores i els divendres i dissabtes de 10 a 13 hores al punt d'informació de ca l’Anglada (plaça Major, 7).Té wifi públic.