Cartes de serveis
Objectius de les cartes de serveis
Els objectius per elaborar aquestes cartes de serveis a l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta són els següents:
1. Establir un instrument per a la gestió de la qualitat centrat en els ciutadans i ciutadanes i la seva satisfacció en la prestació dels serveis.
2. Incorporar les expectatives dels ciutadans i ciutadanes en el disseny i producció de nous serveis i en el redisseny o reorientació dels existents d’acord amb les necessitats reals, tot promovent la seva participació ciutadana.
3. Oferir informació entenedora, estructurada i homogènia dels serveis.
4. Gestionar els serveis de manera planificada.
5. Fixar protocols d’actuació.
6. Establir indicadors que garanteixin una avaluació real de la satisfacció dels usuaris i usuàries.
7. Emprar els indicadors per treballar en la millora continuada dels serveis i respondre de manera efectiva a allò que la ciutadania espera i valora.
8. Establir una millor eficiència en els processos.
9. Reforçar els valors de transparència, participació i accessibilitat.