Els dies 5 i 6 de març de 2025, tindran lloc les jornades d’orientació acadèmica i professional Càpsula, destinades a estudiants de 4t d’ESO, Batxillerat, Cicles Formatius, Programes de Formació i Inserció i joves dels programes de formacions alternatives i noves oportunitats de la comarca d’Osona.
Les jornades tenen com a objectiu facilitar a l’alumnat la presa de decisions, l’itinerari formatiu a seguir i acompanyar-los i guiar-los en aquest procés de canvi.
Aquestes jornades estan organitzades i coordinades pel servei de Joventut del Consell Comarcal d’Osona i els Serveis de Joventut de la comarca.
A les jornades hi podreu trobar:
Tota l’oferta educativa postobligatòria de la comarca d’Osona
Estands de tots els CFGM
Estands de tots els CFGS
Estand PFI
Estand de batxillerat
Estand d’universitat
Estands de programes de formació alternativa i complementària
Xerrades i taules rodones.
Estand central i punts d’orientació personalitzada.
Per visitar les jornades amb els grups del vostre centre educatiu / programa ho podreu fer el dia 5 o 6 de març de 9 h a 11 h o d’11 h a 13 h, o a la tarda del dia 5 de 16 h a 19 h, que també serà la tarda d’obertura al públic general.
Per poder inscriure el vostre centre a les jornades Càpsula 2025 només heu d’omplir el formulari que trobareu a la dreta de la pantalla i indicar el nom del centre educatiu o programa, el curs que esteu apuntant, el nombre d’alumnes aproximat i el dia i horari de preferència de les jornades que, en la mesura del possible, s’intentarà respectar. Us demanem que feu una inscripció per cada curs del vostre centre educatiu que visiti les jornades (una per 4t d’ESO, una per Batxillerat, etc.).
Per qualsevol dubte:
Bernat Panadès – bpanadesv@ccosona.cat – 669 093 309 – Oficina Jove d’Osona
Volem que siguin unes jornades inclusives i accessibles per a tothom. Ens podeu enviar un correu a bpanadesv@ccosona.cat per qualsevol dubte o consulta.