Arrendament de Casa la Mestra de Vilalleons
Es publica un concurs públic amb objecte de constituir un contracte d'arrendament de l'immoble situat a la plaça de l'Església de Vilalleons (casa de la mestra) amb l'aparcament tancat de sota la porxada de la plaça.
La durada del contracte de l'arrendament, que s'atorga per habitatge i aparcament vinculat a l'habitatge, és de 5 anys, prorrogable d'any en any per mutu acord.
Entitat adjudicadora: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta.
Tramitació: ordinària. Procediment: obert amb més d'un criteri.
Tipus de licitació: El tipus de licitació de l'arrendament, que haurà d'ésser necessàriament igualat o millorat a l'alça, es fixa en 350 EUR/mensuals.
Garantia: El licitador haurà de constituir una garantia provisional de 480'00 EUR corresponent al 2% del valor del contracte. La garantia definitiva s'haurà de dipositar per part de l'adjudicatari per un import equivalent al 5% del valor del contracte.
Obtenció de documentació i informació.
a) entitat: Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta.
b) adreça: plaça del Marquès de la Quadra, 1.
c) localitat i codi postal: Sant Julià de Vilatorta, 08504.
d) telèfon: 93.812.21.79.
e) fax: 93.812.20.63.
Presentació de les proposicions.
a) data límit de presentació: 15 dies naturals següents al de l'última publicació de l'anunci corresponent en el Butlletí Oficial de la Província i en el Diari Oficial de la Generalitat. En el supòsit que l'últim dia de presentació de pliques recaigui en dissabte o festiu el termini s'entendrà prorrogat fins el dia hàbil immediatament posterior.
b) lloc de presentació: a les oficines de l'Ajuntament en horari obert al públic, també es poden enviar per correu, 8 comunicant-ho per fax abans de les 14 hores del dia de finalització del termini de presentació.
c) contingut de les proposicions: les proposicions per formar part en el concurs es presentaran en sobres tancats i s'ajustaran al model i contindran la documentació que es descriu a l'article 9è del plec.
8. Obertura de pliques: l'acte d'obertura de pliques, prèvia l'obertura de la documentació administrativa, es durà a terme a la Sala de sessions de l'Ajuntament, a les 19 hores del primer dijous hàbil després del dia de la finalització del termini de presentació de proposicions, i si aquest fos inhàbil el següent dijous hàbil. L'acte serà públic.
9. Despeses: l'adjudicatari queda obligat al pagament dels anuncis, impostos i costos de gestió que procedeixin, amb independència del preu d'adquisició.