En motiu del dia internacional de la Dona, Sant Julià de Vilatorta es vesteix de lila i s'organitzen diferents actes des de l'Ajuntament per a tots els públics i edats.
El dissabte 8 de març, a les 10 del matí, CAMINADA OBERTA PER A TOTHOM. Sortida des de l'esplanada del pavelló. Important: Cal fer inscripció prèvia. Un cop finalitzada la caminada podreu gaudir d'un entrepà de botifarra. Entrepà + 1 aigua: 2,5 €. S'haurà de fer la inscripció a l'Ajuntament abans del dia 4 de març (no hi haurà venda el mateix dia).
A mida que aneu arribant us esperen JOCS GEGANTS familiars us esperen a la mateixa esplanada.
A continuació, tot menjant l'entrepà, farem un GRAN BINGO MUSICAL AMB PREMIS. cartrons gratuïts per a tothom.
I a la tarda, a les 16:30 hores. TALLER DE RISOTERÀPIA GRATUÏT, exclusiu per a dones majors de 18 anys a la sala de conferències del pavelló. Porteu roba còmoda. Obsequi d'un llibre feminista per a totes.
RECORDEU: APUNTEU-VOS A L'AJUNTAMENT FINS EL 4 DE MARÇ.