Oferta de feina per treballar al servei de correus del poble

Dijous, 2 d’agost de 2018

L’oficina de correus de Sant Julià de Vilatorta necessita contractar una persona per fer el servei de correus al municipi durant els mesos d’agost i setembre. Tot i que correus ha comunicat que ja han sortit candidats, les persones que ho desitgin poden igualment presentar el currículum a les oficines de l’Ajuntament abans del dimecres 8 d’agost. Consulteu els requisits que es demanen en aquesta notícia.

Els requisits són:

- Estar apuntat a l’atur i tenir el document DARDO
- Ser major d’edat
- Estar en possessió del certificat d’ESO o d’estudis bàsics
- Tenir el carnet B1 (de cotxe) amb un mínim de 3 anys d’antiguitat. En cas de tenir una antiguitat menor s’acceptarà la presentació del carnet B1 i A1 (motos de 125c.c.)

Per poder tramitar la contractació la persona seleccionada haurà de tenir apunt la següent documentació:

- Original i còpia del DNI/NIF
- Document DARDO conforme s’està en situació d’atur
- Original i copia del títol d’estudis assolit
- Original i còpia de la cartilla de la Seguretat Social
- Original i còpia del carnet de conduir B1 i A1 en cas de no tenir un mínim de tres anys d’experiència amb l’anterior.
- Número del compte corren amb codi IBAN
- Certificat mèdic de ser una persona apte per poder exercir les funcions de gestió i distribució del correu del municipi de Sant Julià de Vilatorta.

Darrera actualització: 3.08.2018 | 12:24