Movistar va resoldre la incidència de cobertura després de 6 dies

Dimecres, 11 de maig de 2016

El poble de Sant Julià va estar sense cobertura per mòbils de la companyia Movistar durant 6 dies. Una avaria a l'antena de Puigsec va deixar sense servei els mòbils d'aquesta companyia entre el dissabte 30 d'abril i el divendres 6 de maig. Els usuaris afectats tenen dret a interposar una reclamació pels dies que no han tingut servei.

La companyia no ha notificat a l'Ajuntament els motius de l'avaria. L'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta va interposar repetides reclamacions a Movistar, i va usar el telèfon d'atenció als ajuntaments de la companyia, des d'on sembla que es va poder resoldre la incidència. Així mateix es demanà assessorament a LOCALRET. També molts usuaris privats van interposar reclamació davant Movistar.

De fet, la companyia està obligada a retornar als usuaris els diners de la facturació mensual proporcional als dies que s'ha mantingut la pèrdua de cobertura.

 

Com fer una reclamació a Movistar pels problemes de cobertura: 

Si ho voleu fer per telèfon podeu trucar al 1004 i demanar el número d'incidència. O podeu anar a la botiga més propera per realitzar la reclamació de forma presencial. La botiga més propera és a: Plaça Estació, 8 de Vic T. 902 385 385

Fer una reclamació per cada numero de telèfon afectat a: https://www.movistar.es/particulares/atencion-cliente/telefonia-movil/resolucion-de-problemas/Reclamacion_Movil/?bys=Catalonia
En unes hores rebreu un correu electrònic amb un número de seguiment de la incidència.

Si no teniu usuari, en el mateix apartat el podeu crear. Un cop hi accediu amb el vostre telèfon i contrasenya, cliqueu Contacta con nosotros dins l’apartat Información i cliqueu sobre la icona email. Apareixerà un formulari de contacte. 

Els passos per enviar una reclamació via email són: 

Pas 1. Mi móvil 

Pas 2. Reclamación 

Pas 3. Otros. 

Acte seguit, omplir el formulari i explicar a observacions els dies que ha fallat la cobertura de veu i/o dades i reclamar compensació. Segons la companyia, si ho feu a través de la pàgina web cal enviar un missatge reclamant per les fallades de cobertura i demanant quan les resoldrien, i en poc més de 24 hores tindreu la resposta. 

En cas que en el termini d'un mes la companyia  Movistar no hagi fet arribar cap resposta o no s'estigui conforme amb la solució, us podeu dirigir a l'Oficina mòbil d'Informació i Defensa del Consumidor o a l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor situada al Consell Comarcal d’Osona, organisme on es reben i tramiten les denúncies, queixes i reclamacions interposades pels consumidors. Recordeu aportar el número d'incidència. Aquesta oficina està situada a Vic a l’edifici del Sucre (C. Ramon d'Abadal i de Vinyals, 5, 3a planta). L’horari d’atenció al púbic és dilluns, dimecres i divendres de 9 a 14h, i dimecres tarda de 17 a 19h demanant cita prèvia. El telèfon d’atenció al públic és el 938 834130. 

També podeu realitzar el tràmit en línia a través de la pàgina web del Consell Comarcal d'Osona o podeu descarregar-vos el formulari, escanejar-lo i enviar-lo a ocic@ccosona.cat 

Si decidiu omplir la reclamació a través del formulari e la pàgina web de Consum de la Generalitat de Catalunya, aquesta serà remesa a l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor més propera. Per a més informació sobre la interposició de queixes i reclamacions, cliqueu aquí.

En tot cas, cada usuari afectat ha d'exigir el número de reclamació si es vol assegurar que efectivament ha interposat reclamació davant la companyia.

Darrera actualització: 19.05.2016 | 09:27