La nova centraleta d'atenció ciutadana de l'Ajuntament reprodueix cançons de les Caramelles del Roser quan el ciutadà és atès al telèfon de l'Ajuntament. I és que el nostre patrimoni sonor ha de ser ben present a la Casa de la Vila!
Des del passat mes de març ha entrat en funcionament una nova centraleta telefònica a l'Ajuntament. A banda de poder escoltar les Caramelles del Roser mentre la trucada es desvia, hi ha noves funcionalitats per millorar l'atenció ciutadana. El nou sistema permet que l'usuari que truca a l'Ajuntament, pugui escollir el departament amb el qual vol contactar o marcar l'extensió directa del personal tècnic. La música que es pot sentir en modalitat d'espera son cinc caramelles diferents que es van alternant, extretes del disc compacte que van enregistrar les Caramelles del Roser l'any 2007.
Els nous terminals estan adaptats a la tecnologia IP, tecnologia que permetrà en un futur estalviar costos quan s'interconnectin tots els equipaments públics de Sant Julià i Vilalleons entre ells.
La renovació els terminals de telèfon i de la centraleta ha tingut un cost total de 6050 €. L'empresa contractada va ser Elastix/Innubo, amb més de dues dècades d'experiència en l'àrea de les telecomunicacions, i que presta serveis a Vic. El preu inclou les terminals, les plaques de línia RSDI i les analògiques, la instal·lació, la renovació de cablejat, la programació i el manteniment i suport durant un any.